1 Şubat 2013 Cuma

Yeminim Var - Ceylan


Mekansiz yurtsuz eyledin
Bir kötüye kul eyledin
Beni yaktin kül eyledin
Yenimim dönmem sana

Aldin aklimi ettin deli
Birakmadin bende beni
Ne ölürüm ah etmem seni
Yeminim var yeminim var

Yeminim var ölüm gelip beni bulsa
Yeminim var ecel gelip beni bulsa
Yeminim var isterse kiyamet kopsa
Yeminim var dönmem sana ay ay ay

Yeminim var ölüm gelip beni bulsa
Yeminim var kör kursunlar beni vursa
Yeminim var isterse kiyamet var
Yeminim var dönmem sana eman eman eman

Akittin hep göz yasimi
Acittin benim canimi
Vala duymadin ki feryadimi
yeminim dönmem sana

Aldin aklimi ettin deli
Birakmadin bende beni
Ne ölürüm ah etmem seni
Yeminim var yeminim var

Yeminim var ölüm gelip beni bulsa
Yeminim var ecel gelip beni bulsa
Yeminim var isterse kiyamet kopsa
Yeminim var dönmem sana ay ay ay

Yeminim var ölüm gelip beni bulsa
Yeminim var kör kursunlar beni vursa
Yeminim var isterse kiyamet var
Yeminim var dönmem sana eman eman eman

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder