23 Şubat 2013 Cumartesi

Yarın Olsun (ft. SirmC) - Miralay


SirMc:

Seni özlerken
adini kazidigim her yere baktim duygu yüklü gözlerinde kaldim
bir gülüsüne canimi verirdim sen yanimda yoksan gülemezdim
senden vazgeçmek ölmek platonik asigin olupta sevmek
çok sorulucak ama buna bile hayret kendimi sorguladim beni affet
sen bilir misin yasadigimiz onca güzel aylardan sonra
tek basina mücadelenin zorlugunu ben yasadim inan ki yaslandim
Ah gözyasina ben kiyamazken göz yaslarini öpüp koklarken
simdi kim bilir kiminlesin simdi kim bilir kimin Yarisin

Nakarat:
içimde kaldi son gülüsünü göremedim diye
yarin olsun kos gel yine bana saril diye


Miralay:

Gitme Deniz....
dinlenemedin beni çektin gittin
böyle olacagini ben bilemezdim
her yanim isyan her gece durmam yazarim
vede kalbime adini kazidim
ben bile bilemedim el ele ayrilik yasanacak olsun
gözlerin üstüne yemin ederim ki senden baskasi girmedi vede giremez kalbime...
öyle bir zormus ki gözgöze küslük
suskun kalsam bedenim titrer adim atacak dermanim yok
sil gözümün yasini gel yeter
satirlarimda damla damla düsen her bir yasin tek sahibi sensin
sen benim herseyim sen benim yasama sebebim sen benim tek melegimsin..

Nakarat: (2x)
Içimde kaldi son gülüsünü göremedim diye
Yarin olsun kos gel yine bana saril diye

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder