28 Şubat 2013 Perşembe

Utaniyorum Senden - Mehmet ve Murat


Bak artik aglamiyorum
Utaniyorum senden
Yüregimin ortasindan
Ucup gittin aniden

Ne umutlarla baslamistik
Sonuna varamadik
Ayrilik yok sanmistik
Simdi neden ayrildik

Üzgünüm sevdigim icin
Kirginim gittigin icin 2x
Bilmedigin cok sey var

Nakarat:
Bak artik aglamiyorum
Utaniyorum senden
Yüregimin ortasindan
Ucup gittin aniden
Kimseye bu sevdayi
Anlatamadim kalbimden
Ne yapip ne ettigsem
Atamadim seni icimden 2x

Ne umutlarla baslamistik
Sonuna varamadik
Ayrilik yok sanmistik
Simdi neden ayrildik

Üzgünüm sevdigim icin
Kirginim gittigin icin 2x
Bilmedigin cok sey var

Siir:
Ne gururum kaldi
Ne de aslinda sevecek gücüm
Biliyormusun
Belki ben adam degildim
Yada hic olmasini
Bilmedim
Ama bende sana yalan söyledim
Seni deliler gibi özledim

Nakarat:
Kimseye bu sevdayi
Anlatamadim kalbimden
Ne yapip ne ettigsem
Atamadim seni icimden

Bak artik aglamiyorum
Utaniyorum senden
Yüregimin ortasindan
Ucup gittin aniden
Kimseye bu sevdayi
Anlatamadim kalbimden
Ne yapip ne ettigsem
Atamadim seni icimden 2x

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder