17 Şubat 2013 Pazar

Tutsak - Mercan Dede


Ey gökyüzü... Aydinlik misin benim kadar ve karanlik
Hasret yakarmis, kavusmak varmis
Günesten sicak, sudan çiplak
Sanirim hiçbir sey yok aramizda asktan baska...

Vay hayat, ey hayat..!

Denizde vardi oltam bir balik tuttum zannettim
Baktim hepsi rüyaymis mekanim yanmis bir orman
Ve tek seçimse çaresizlik ona inanma
Göz gördügünden korkmaz
Eski bensem bir çiçek olsam da solmam
Anlatsin bilen kimse
Hep çeken bilir demisler çekense susmus
Hep konusmus çekmeyen kim varsa
Anlatsin derdi çeken hüzün kapli yüzlerinde
Kirismakta dertler bir de
Ellerinde kürek kazma
Ve der ki seytan yazma
Ben uysam neyle anlatirim neyle anlarim
Ben anlatmazsam hangi sazla mürekkebim elimde kagidim aynam

Gönlü saydam olan anlar ancak
Iste sayfam hergün intihar esikte ve umutlar besikte
Bu dünya kapkaranlik isik baska yerde herkes pesinde
Herkes sandigi kadar iyi olsaydi keske
En azindan ay beklerdi üstümde yalniz gecede

Baska seveceksin baska türlü baska sekilde baska biçimde
Günesten sicak, sudan çiplak...
Martilarin kanadi gibi...
Tutsak..!

Hiç kimsenin kalbi yok
Bu benim kendi alin yazim sevecegim baska yolu yok
Hiç kimsenin sansi yok
Bu benim kendi alin yazim seveceksin baska yolu yok
Seveceksin baska yolu yok...

Naklen mutluluk istiyoruz (hahaha) di mi?
Naklen huzur istiyoruz
Naklen sevgi istiyoruz
Naklen...
Niye variz..?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder