15 Şubat 2013 Cuma

Taş Çatlasın - Miralay


Oysa cennetin huzur dolu bir bahçesinde sakli hayat
Cenge çikti kalbimin saraylarindan kir bir at!
Surlarim bita harabe, güya bense sahinsah!
Rahata ersin insanlik tahttan indi padisah!

Sanki girdabim, kendi eksenimde raks ettim
Çözülmemis Onca sorun var ki? beyne hapsettim
Yazdiklarim hayal degil, tercümandi duyguma
Melek yüzü görmedim, kafir zehir katti uykuma


Yas onsekiz beyin göçük, istilaya ugramis
Içimde isik çok küçük delikten olsa sizmamis
Yaban bagin öyküsü, bir yerde günes var ama
Gelip kader kaçirmis, soylu günesi kör bir magradan

Ruhum dar bogazda asili sallanir bir bosluga
Ayaklarimdan asagi karasularsa çikar boynuma
Gözlerinden oldum, basimi kaldirinca ufkuyna
Çözüldü halat, çekildi sular.. ve düstüm koylara!

Nakarat:

Tas çatlasin bu gece dertten
Yas onsekiz içimi kerter!
Yoktan gelir geceler üstüme
Ask Sarkisi dilime mesken!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder