1 Şubat 2013 Cuma

Sor İstedim - Ceylan


Hata benim suç benim seni çok kirdim ben
Ne söylesen haklisin affedilmem ben
Ayaklarim kirilsaydi senden gitmeseydim
Ay bu dilim tutulsaydi veda etmeseydim
Ben bile affetmem beni
Bu bir özür degil bu bir af degil, sadece halimi bir gör istedim
Per perisanim inan kuru laf degil, ne var ne yok hesabini sor istedim


Sen affetsen o affetmez, tanriyi gücendirdim ben
Cehennemde yaksa yetmez, çok günahina girdim ben
Ayaklarim kirilsaydi senden gitmeseydim
Ay bu dilim tutulsaydi veda etmeseydim
Ben bile affetmem beni
Bu bir özür degil bu bir af degil, sadece halimi bir gör istedim
Per perisanim inan kuru laf degil, ne var ne yok hesabini sor istedim

Pismanim, pismanim...
Pismanligim yagmur gibi gözlerimde, yüregimi söktüm kapina biraktim ellerimle,
Bu bir özür degil, bu bir af degil, sadece halimi bir gör istedim.
Perperisanim inan perperisanim inan kuru laf degil,
Ne var ne var ne yok hesabini sor istedim, sor istedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder