7 Şubat 2013 Perşembe

Sevmek Yetmez Mi - Cengiz Kurtoğlu


Yillar sonra bir kalemde,
Beni böyle silemezsin
Benim sana sevdam varken,
Hiçbir yere gidemezsin

Can dedim, yar dedim, sevdim yetmez mi?
Vefasiz yüregin kiymet bilmez mi?
Sözünden dönene namert denmez mi?
Bos yere harcadin senelerimi
Canimdin, kanimdin bunlar yetmez mi?
Vefasiz yüregin kiymet bilmez mi?
Sözünden dönene namert denmez mi?
Bos yere harcadin senelerimi

Bize aski ögretenler,
Önce insan ol dediler
Sevilip de seviyorsan,
Sükretmeyi bil dediler

Can dedim, yar dedim, sevdim yetmez mi?
Vefasiz yüregin kiymet bilmez mi?
Sözünden dönene namert denmez mi?
Bos yere harcadin senelerimi
Canimdin, kanimdin bunlar yetmez mi?
Vefasiz yüregin kiymet bilmez mi?
Sözünden dönene namert denmez mi?
Bos yere harcadin senelerimi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder