2 Şubat 2013 Cumartesi

Küstüm - Ceylan


Senin yüzünden canima
Damarimdaki kanima
Kuranima Kitabima
Küstüm

Daha seninle konusmam
Küstüm Küstüm
Ne yaparsan yap barismam
Küstüm Küstüm
Artik sana hiç karismam
Küstüm Küstüm Küstüm Oy

Ekmegimin tuzu olsan
Küstüm Küstüm
Kaderimde yazi olsan
Küstüm Küstüm
Padisahin kizi olsan
Küstüm Küstüm Küstüm Oy

Bitsin bu sevdamiz bitsin
Nereye giderse gitsin
Konusursam dilim kopsun
Küstüm


Küstüm kara gözlerine
Küstüm Küstüm
Küstüm aci sözlerine
Küstüm Küstüm
Gölgesine izlerine
Küstüm Küstüm.. Küstüm Oy

Ekmegimin tuzu olsan
Küstüm Küstüm..
Kaderimde yazi olsan
Küstüm Küstüm..
Padisahin kizi olsan
Küstüm Küstüm.. Küstüm Oy.

Küstüm kara gözlerine Küstüm
Küstüm aci sözlerine Küstüm
Gölgesine izlerine Küstüm
Daha seninle konusmam
Ne yaparsan yap barismam
Artik sana hiç karismam
Küstüm.. Küstüm.. Küstüm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder