16 Şubat 2013 Cumartesi

Gördüğüme Sevindim - Metiner


Görmesem daha iyiydi
Seni orada o gece
Aradan yillar geçti
Silinmedim hafizamdan
Her geceki gibi bir geceydi
Seni görene kadar
Birer birer çiktilar
Yerlerinden hatiralar, hatiralar unutulmaz

Duygularima esir oluyorum
seni görünce
Insan bir keremi yaniyor bir kere sevince
Ruh bedenden ayriliyor çekimine girdim
Bin kere dazha yanarim sana canim
gördügüme sevindim

Görmesem daha iyiydi
Seni orada o gece
Aradan yillar geçti
Silinmedim hafizamdan
Her geceki gibi bir geceydi
Seni görene kadar
Birer birer çiktilar
Yerlerinden hatiralar, hatiralar unutulmaz

Duygularima esir oluyorum seni görünce
Insan bir keremi yaniyor bir kere sevince
Ruh bedenden ayriliyor sekiline girdim
Bin kere daha yanarim sana canim gördügüme sevindim

Görmesem daha iyiydi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder