10 Şubat 2013 Pazar

Beyaz Meleğim - Cengiz Kurtoğlu


Tanirsin beni hain sevgili
Hayallerim vardi seninle ilgili
Tam aski buldum derken
Gittin dönüsün yok simdi

Kaldik yari yolda çok mutluyuz derken
Bilmem hangi sebep aldi seni benden
Çok aci çekiyorum sensiz seninleyken
Ah bir çikabilsen hasret denizinden

Geri dönemez misin bana söyle melegim
Yaralarimi saran beyaz melegim
Ölüyorum ah yavas yavas eriyor bedenim
Bu kanayan ask senin büyük eserin

Tanirsin beni hain sevgili
Hayallerim vardi seninle ilgili
Tam aski buldum derken
Gittin dönüsün yok simdi

Kaldik yari yolda çok mutluyuz derken
Bilmem hangi sebep aldi seni benden
Çok aci çekiyorum sensiz seninleyken
Ah bir çikabilsen hasret denizinden

Geri dönemez misin bana söyle melegim
Yaralarimi saran beyaz melegim
Ölüyorum ah yavas yavas eriyor bedenim
Bu kanayan ask senin büyük eserin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder